Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

De utser Årets Kampanj

Publicerad: 9 mars 2017, 09:19

Här är personerna som sitter i huvudjuryn för Stockholm Media Award 2017.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media AwardStockholm MediaWeekSveriges Mediebyråer

Priserna för Årets Kampanj och Årets Annonsör delas ut 17-18 maj på Stockholm Media Week. Här är juryn som utser de båda priserna:

Anette Rosengren, vd, Fazer Bageri Juryordförande

Sonja Böttcher, Business Director, Starcom

Lottie Funck Ekelund, marknadsdirektör, Synoptik

Carl Adam Frisk, ‎Head of Stories, Grow

Christina Kilström, Nordic Director Marketing Communication, Vattenfall

Marie Melin, COO, MediaCom

Fredrik Pantzerhielm, Client Service Manager & Partner, ANR.BBDO

Jimmy Rodhelind, vd, Jung Relations

Fredrik Talén, vd, MASH.

– Jag är oerhört stolt över årets huvudjurygrupp – tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, kommer att bedöma och utse vinnarna i två av StockholmMediaAwards främsta kategorier. Det känns också mycket roligt att välkomna Anette Rosengren som ny huvudjuryordförande. Nu i veckan var sista inlämningsdag för Årets Kampanj och jag kan redan nu avslöja att det kommer bli stenhård konkurrens, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer, i en kommentar.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.