Media
De utser Årets Kampanj
Publicerad: 9 mars 2017, 09:19
Här är personerna som sitter i huvudjuryn för Stockholm Media Award 2017.
FT
Fredrik Thambert
Priserna för Årets Kampanj och Årets Annonsör delas ut 17-18 maj på Stockholm Media Week. Här är juryn som utser de båda priserna:
Anette Rosengren, vd, Fazer Bageri Juryordförande
Sonja Böttcher, Business Director, Starcom
Lottie Funck Ekelund, marknadsdirektör, Synoptik
Carl Adam Frisk, Head of Stories, Grow
Christina Kilström, Nordic Director Marketing Communication, Vattenfall
Marie Melin, COO, MediaCom
Fredrik Pantzerhielm, Client Service Manager & Partner, ANR.BBDO
Jimmy Rodhelind, vd, Jung Relations
Fredrik Talén, vd, MASH.
– Jag är oerhört stolt över årets huvudjurygrupp – tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, kommer att bedöma och utse vinnarna i två av StockholmMediaAwards främsta kategorier. Det känns också mycket roligt att välkomna Anette Rosengren som ny huvudjuryordförande. Nu i veckan var sista inlämningsdag för Årets Kampanj och jag kan redan nu avslöja att det kommer bli stenhård konkurrens, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer, i en kommentar.