Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Dubbelsmockan: Så hanterar utomhusbolagen andra omgången av ”hemmarestriktioner”

Publicerad: 24 januari 2022, 14:48

Foto: Press

Utomhusbolagen förlorade 650 miljoner kronor under 2020 och fjolåret kunde inte kompensera raset. Trots nya restriktioner upplever flera av aktörerna högtryck på marknaden.


Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamClear ChannelJC DecauxCoronaviruset

Utomhus var en av de stora förlorarna under pandemins första månader. Svenskarna tog restriktionerna på allvar och stadskärnorna tömdes. En ögonblicksbild som förstås slog hårt och inte förenklade utomhusbolagens dialog

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.