Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Egmonts nya hälsosatsning

Publicerad: 11 mars 2010, 08:04

Träningsprofilen Blossom Tainton-Lindquist startar ett nytt magasin tillsammans med Egmont Tidskrifter. Målet: få läsarna att bli experter på sig själva.


Ämnen i artikeln:

Egmont

- Under mina tjugo år i branschen har jag testat på det mesta inom träning och hälsa. Jag har gett hundra procent och pressat mig själv väldigt hårt. Det jag till slut har insett är att man måste hitta balansen, lyssna till sin egen kropp och se allt ur ett långsiktigt helhetsperspektiv, säger Blossom Tainton-Lindquist, chefredaktör för Blossom Magazine i ett pressmeddelande.

Första numret av Blossom Magazine kommer ut i början på juni. Målgruppen är; nyfikna, mogna, hälsointresserade kvinnor och kommer att kosta 40-60 kr i butik.
Magasinet kommer att marknadsföras via PR, DR och annonsering i print och webb.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

Egmont

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.