Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Expressen värvar från SF Media

Publicerad: 21 januari 2013, 10:04

Jenny Rahm

Foto: Åsa Örtengren

Alexander Lydecker fortsätter att rekrytera till sitt säljteam. Senaste förstärkningen är Jenny Rahm, tidigare ansvarig för digitala försäljning och den kreativa avdelningen på SF Media. Jenny Rahm blir Key Account Manager på Expressen Creative Sales.


Ämnen i artikeln:

Alexander LydeckerExpressen

Creative Sales är säljavdelningen som konceptualiserar på mediehuset Expressen. Avdelningen arbetar för att lösa kunders och byråers utmaningar genom att komma med smarta lösningar och nya idéer, som landar i plattformen Expressen.

– För att vara bäst på marknaden och sticka ut krävs ett bra team. Därför känns rekryteringen av Jenny extra kul, säger Anna Arvidsson Creative Director.

Nu består Expressen Creative Sales av fyra medarbetare. Tidigare rekryterades Tomas Käll från marknadsavdelningen på Expressen och Jonas Daniels från Metro.

– Nu är vi fyra i gruppen som kommer ta marknaden med storm. Nästa steg är att vi tillsammans med våra kollegor kommer ut och presenterar ”nya Expressen”. Det gör vi genom en byråpresentation som just är klar. Sen fortsätter arbetet med att stärka Expressen som mediehus ut mot marknaden, säger Alexander Lydecker, annonsdirektör på Expressen.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Alexander LydeckerExpressen

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.