Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Fillipa K:s marknadschef klättrar

Publicerad: 12 december 2012, 11:10

Foto: Pressbild.

Modebolaget Filippa K satsar hårdare på mötet med kunden genom en ny avdelning - Central Customer Meeting. Förra marknadschefen, Eva Boding, har fått i uppgift att leda den nya avdelningen.


Eva Boding får också ett övergripande ansvar för försäljning, marknadsföring och e-handel.

Hennes formella titel blir Director Central Customer Meeting:
–  Genom att förena de centrala funktionerna för försäljning,  marknadsföring och e-handel, vill vi i alla led skapa bästa möjliga möte  mellan våra kunder och vårt varumärke, säger Eva Boding i en kommentar.

Ellen Dixdotter tar samtidigt över rollen som marknads- och pr-chef för Filippa K.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.