Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Fokus tar plats i första klass

Publicerad: 13 Februari 2009, 11:04

Fokus tar med veckans upplaga plats i X2000:s ställ i första klass. 2750 exemplar ska fortsättningsvis distribueras gratis till tågresenärerna varje vecka.


Ämnen i artikeln:

Lars GrafströmFokus

Lars Grafström sätter Fokus på räls.

Fokus breddar sin strategi att nå ut till de attraktiva affärs- och tjänsteresenärerna.
Tidigare har tidningen inlett samarbeten med både SAS, Finnair och Malmö Aviation.

– X2000 har två miljoner resenärer i första klass varje år. Det är en också en målgrupp som matchar klockrent med vår målgrupp, säger Lars Grafström, vd för Fokus.  

Tidningen Fokus tillhörde de fåtaliga titlar om inte tappade läsare i förra veckans Orvesto Konsument.
Nästa vecka släpps TS-upplagan för helåret. Lars Grafström får inte kommentera statistiken i förväg, men säger:
– Det ser vi fram emot.

Peter Willebrand

Ämnen i artikeln:

Lars GrafströmFokus

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.