Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Först Pop, sen Bibel – nu Rodeo

Publicerad: 11 Maj 2012, 09:44

Stefania Malmsten.

Foto: Resumé.

Stefania Malmsten grundade tidskrifterna Pop och Bibel. Nu har hon rekryterats till Rodea som creative director.


Ämnen i artikeln:

Rodeo

Stefania Malmstens primära uppgift blir att skapa en mer enhetlig stil för tidningen och sajten.

Hon rekryterades av Lisa Corneliusson och Johan Wirfält, chefredaktörer på Rodeo. Sajten ska göras om i höst.

– Jag kan inte vänta på att komma närmre en ny svensk scen och att  återuppta kreativa bekantskaper från tidigare. Det finns också goda  förutsättningar för Rodeo att skapa något riktigt starkt i samspelet  mellan tidning och hemsida, den biten intresserar mig mycket, säger  Stefania Malmsten i ett pressmeddelande.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Rodeo

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.