Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

"Framtiden har aldrig sett mer spännande ut"

Publicerad: 25 Maj 2011, 16:04

Linköpingsbaserade Markus tävlar i Reklamsuperettan. För dem är det viktigt att se människorna bakom titlarna. Och framtiden, den ser ljus ut enligt vd Louise Frykheden.


Ämnen i artikeln:

KBB 2011Markus

Markus reklambyrås vd Louise Frykheden.

Vad betyder nomineringen till KBB?
– Den är ett viktigt kvitto på att våra kunder uppskattar oss och det vi gör. Så vi är både stolta och glada, säger Louise Frykheden som är vd på Markus reklambyrå.

Hur känns det inför framtiden?
– Mycket bra. Vi har, sedan flera år tillbaka, en tydlig vision och långsiktiga mål som nu siktas vid horisonten. Framtiden har aldrig sett mer spännande ut.

Hur bygger man bra relationer till kunderna?
– Med hjärta, nytta och idékraft. Och förmågan att se människan bakom titlarna.

Vad kännetecknar er särskilt?
– Vårt stora hjärta, kundnyttan i fokus och en stark vilja att alltid leverera de bästa idéerna.

Fakta

Markus reklambyrå grundades 1986. 15 personer arbetar på byrån.

Vd är Louise Frykheden.

Senaste byråintäkt: 13,4 miljoner.

Exempel på kunder: Cloetta, Linköpings universitet, Debaser, Tekniska verken, Linköping hockey och Östgötatrafiken.

Emanuel Videla

Ämnen i artikeln:

KBB 2011Markus

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.