Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Frida Boisen är Årets Branschpersonlighet

Publicerad: 17 Maj 2017, 08:14

Frida Boisen är Årets Branschpersonlighet

Bonnier Tidskrifters digitalchef Frida Boisen vinner utmärkelsen Årets Branschpersonlighet 2017. Tillkännagivandet skedde vid StockholmMediaWeek under onsdagen.


Ämnen i artikeln:

Frida BoisenBonnier Tidskrifter

Nu står det klart vem som blir Årets Branschpersonlighet i StockholmMediaAward 2017. Prisutdelning sker i samband med StockholmMediaWeek, som pågår just nu på China Teatern i Stockholm.

Vinnare i år blir Frida Boisen, vice president and head of digital vid Bonnier Tidskrifter.

Motivering:
"En urkraft...! En urkraft, som syns och hörs. Som passionerat pratar om det nya digitala landskapet utan att för den skull tappa fokus på affären. Driver med mod, hjärta och hjärna både publicistiskt innehåll, försäljning, branschen i stort och samhällsfrågor. En urkraft som behövs i dagens medielandskap – fullt av motsättningar och ytterligheter. En urkraft...!"

De nominerade var:
Frida Boisen, VP & Head of Digital, Bonnier Tidskrifter
Peder Bonnier, Vd & medgrundare KIT
Stefan Noble, Grundare Visual Art
Sara Rosengren, Professor i marknadsföring vid Handelshögskolan
Joachim Örnelid, Vd & grundare Mediamecca

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.