Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag10.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Gör som rustkammaren

Publicerad: 16 November 2018, 06:53

Doldisen bakom Livrustkammarens digitala framgångar Jonas Lindwall gästar Max Landergård i Kommunikationspodden.


Ämnen i artikeln:

Kommunikationspodden

Om du vill ha fler likes än bara från de närmast sörjande: Vill du lyckas i sociala medier, ska du lyssna nu.

1628 befallde Gustav II Adolf att två dräkter från det polska fälttåget skulle bevaras "till evig åminnelse uti rustkammaren". Och det blev också starten för det vi i dag känner som Livrustkammaren. De satte igång med sina sociala medier i takt med ungefär då alla andra satte igång med sina sociala medier, men sedan hände något den 27 september 2012. Det kom att bli starten på ett framgångståg som inte stannat.

Jonas Lindwall är mannen bakom framgångarna. Här hör du hur han gjorde.


Kommunikationspodden är en podd för Resumé producerad av Storstad Medieproduktion. Programledare är Max Landegård. Varje vecka kommer ett nytt avsnitt att släppas på resume.se

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Kommunikationspodden

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.