Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 13 augusti 2014, 06:48
Haig Daniels.
Foto: Pressbild.
Contentbyrån Spoon rekryterar Haig Daniels med en bakgrund inom Bonnier. Han blir försäljningschef för native advertising och digital spridning.
Ämnen i artikeln:
SpoonHaig Daniels kommer närmast från bolaget Laredius Consulting, men har tidigare arbetat med försäljningen på Bonnier Tidskrifter och Spoon.
– Det känns fantastiskt bra att komma tillbaka till Spoon i den här rollen och vara en del av satsningen på native advertising. Vi har redan många spännande samarbeten och uppdrag på gång, säger Haig Daniels i ett pressmeddelande.
Spoon kan erbjuda native advertising på flera plattformar som Vi i Villa, Pricerunner, Allabolag.se och 2013 Web Group. Inom kort kommer de att arbeta mot fler titlar inom Bonnier.
– Vi har lång erfarenhet av att jobba med Haig Daniels och vi vet att han kommer stärka vårt team inom native advertising på ett utmärkt sätt, kommenterar Christofer Fager, ansvarig för affärsutveckling på Spoon.
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Spoon