Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 14 oktober 2014, 10:04
Mikael Larsson.
Analysföretaget Inizio hårdsatsar på digitala kampanjmätningar. Nu rekryteras Mikael Larsson, tidigare försäljningschef på Citypaketet, som försäljningsansvarig.
– Mikaels breda nätverk och förståelse för undersökningar i kombination med Inizios fokus på att mäta digitala kanaler innebär att vi stärker vårt erbjudande ytterligare. Vi är mycket glada att Mikael väljer att börja arbeta hos oss, säger Inizios vd Anders Lithner i en kommentar.
Mikael Larsson ska sätta Inizios produkt Digital Ad Map på kartan.
– Inizio är verkligen i en spännande fas just nu och jag ser fram emot att få bidra med min erfarenhet och förståelse av vilken betydelse analys och research har för att skapa framgångsrika affärer. Jag ser min uppgift att etablera Digital Ad Map i Sverige, vi har en produkt som bryter ny mark, säger Mikael Larsson i en kommentar.
Magnus Helander