Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Här är årets säljorganisation

Publicerad: 15 maj 2013, 14:24

Mattias Spetz och Robert Björk på Smartclip

Foto: Magnus Helander

I hård konkurrens vann video- och annonsnätverket Smartclip piset "Årets Säljorganisation" på StockholmMedia Week.


Ämnen i artikeln:

SmartclipStockholmMediaWeek

I dag presenterade Fredrik Lagerström, mediebyrån Tre Kronors tv-chef, som ingått i juryn vinnaren i "Årets Säljorganisation 2013". Det blev video- och annonsnätverket Smartclip som vann årets upplaga. I motiveringen nämndes bland annat att säljteamet har visat stort engagemang.

– Vi är grymt stolta. Jag vill tacka säljavdelningen som gjort ett fantastiskt jobb, säger Mattias Spetz, managing direktor på Smartclip

– Alla som jobbar har varit grymt motiverade och mediebyråerna har visat förtroende från start. I morgon åker vi till Oslo och på kvällen blir det fest, säger Robert Björk, försäljningschef Smartclip.

De övriga nominerade till Årets Säljorganisation 2013:
Aller Media, Clear Channel, Mediekompaniet, MTG TV och Nyheter24-Gruppen.

I juryn för Årets Säljorganisation ingick i år:
Peter Arnesson, Bizkit Wisely, Fredrik Eriksson, PHD, Mattias Hersby, Zenithmedia, Caroline Häggblad, Carat, Fredrik Lagerström, Tre Kronor.

Förra året tog Aller Media hem priset Årets Säljorganisation.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

SmartclipStockholmMediaWeek

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.