lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Här är årets säljorganisation

Publicerad: 15 maj 2013, 14:24

Mattias Spetz och Robert Björk på Smartclip Foto: Magnus Helander

I hård konkurrens vann video- och annonsnätverket Smartclip piset "Årets Säljorganisation" på StockholmMedia Week.

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekMediaMedier

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


I dag presenterade Fredrik Lagerström, mediebyrån Tre Kronors tv-chef, som ingått i juryn vinnaren i "Årets Säljorganisation 2013". Det blev video- och annonsnätverket Smartclip som vann årets upplaga. I motiveringen nämndes bland annat att säljteamet har visat stort engagemang.

– Vi är grymt stolta. Jag vill tacka säljavdelningen som gjort ett fantastiskt jobb, säger Mattias Spetz, managing direktor på Smartclip

– Alla som jobbar har varit grymt motiverade och mediebyråerna har visat förtroende från start. I morgon åker vi till Oslo och på kvällen blir det fest, säger Robert Björk, försäljningschef Smartclip.

De övriga nominerade till Årets Säljorganisation 2013:
Aller Media, Clear Channel, Mediekompaniet, MTG TV och Nyheter24-Gruppen.

I juryn för Årets Säljorganisation ingick i år:
Peter Arnesson, Bizkit Wisely, Fredrik Eriksson, PHD, Mattias Hersby, Zenithmedia, Caroline Häggblad, Carat, Fredrik Lagerström, Tre Kronor.

Förra året tog Aller Media hem priset Årets Säljorganisation.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev