Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Här är innehållet i nya Resumé Insikt Media

Publicerad: 6 Oktober 2016, 13:48

Olof "Olofmeister" Kajbjer Gustafsson i reklamfilmen för Yoggi Yalla Cup, framtagen av Carat.

Foto: Kampanj

E-sporten trollbinder miljoner. Nyheter24-Gruppen har format gräsrotsturneringen Yoggi Yalla Cup – ett övertygande sätt runt adblockers som lyckats nå stort engagemang i målgruppen unga män.


Ämnen i artikeln:

MediaArlaE-sportNyheter24Resumé InsiktNative AdvertisingNyheter24-gruppenResumé Insikt MediaSpelPatrik SandbergResumé

Här är innehållet i veckans Resumé Insikt Media:

ANALYS
E-sport för miljoner – Nyheter24-Gruppen spelar rätt

SVAR FRÅN…
Lena Glaser, programdirektör SVT

LÄSVÄRT
Viewability, HuffPost och uppsnackad video

KALENDARIUM
Ses vi på Tidskriftsgalan?

VECKANS…
Buzzning till Expressen TV

Teckna prenumeration här.

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.