Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 6 oktober 2016, 13:48
Olof "Olofmeister" Kajbjer Gustafsson i reklamfilmen för Yoggi Yalla Cup, framtagen av Carat.
Foto: Kampanj
E-sporten trollbinder miljoner. Nyheter24-Gruppen har format gräsrotsturneringen Yoggi Yalla Cup – ett övertygande sätt runt adblockers som lyckats nå stort engagemang i målgruppen unga män.
Ämnen i artikeln:
MediaArlaE-sportNyheter24Resumé InsiktNative AdvertisingNyheter24-gruppenResumé Insikt MediaSpelPatrik SandbergResuméHär är innehållet i veckans Resumé Insikt Media:
ANALYS
E-sport för miljoner – Nyheter24-Gruppen spelar rätt
SVAR FRÅN…
Lena Glaser, programdirektör SVT
LÄSVÄRT
Viewability, HuffPost och uppsnackad video
KALENDARIUM
Ses vi på Tidskriftsgalan?
VECKANS…
Buzzning till Expressen TV
Teckna prenumeration här.