Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Här är Resumé Insikts experter

Publicerad: 17 Juni 2016, 07:12

Thomas Baekdal, Sara Rosengren och Gustav Martner.

Resumé Insikt har rekryterat tre av Sveriges och Nordens bästa kommunikationsanalytiker som skribenter. De ska med sin expertis ge nya perspektiv på en snabbt föränderlig kommunikationsvärld.


Ämnen i artikeln:

Gustav MartnerSara RosengrenThomas BaekdalResumé Insikt MediaResumé Insikt KommunikationResumé Insikt Marknad

I slutet av juni lanserar Resumé de nya analysbreven Resumé Insikt Media, Resumé Insikt Kommunikation och Resumé Insikt Marknad. Här ska vi med hjälp av bland annat fallstudier beskriva och förklara branschens utmaningar.

LÄS MER: Här är nya Resumé Insikt

Till teamet som jobbar med Resumé Insikt har vi nu knytet tre experter som varje månad kommer bidra med sina perspektiv.

Thomas Baekdal är dansk medieanalytiker och en av Nordens mest eftersökta experter inom digitalisering av mediebolag. Framför allt har han gjort sig känd för sin analyser av hur digitaliseringen förändrat vår mediekonsumtion.

Sara Rosengren är docent på Handelshögskolan i Stockholm och forskar på avdelningen Marknadsföring och strategi. Ett välkänt namn inom marknadsföring både i Sverige och Europa. Hon kommer främst skriva om sin egen och andra forskning inom marknadsföring.

Gustav Martner grundade byrån Daddy 2000 som sedan omvandlades till CP+B Europe. Mellan 2011 och 2015 var han även ordförande för Sveriges Kommunikationsbyråer. I dag jobbar Martner som frilansare, framför allt som expert inom digitalisering och med CSR-frågor.

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.