Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 11 februari 2011, 08:48
Gudrun Sjödén har släppt ett magasin exklusivt för ipad. ”Gudrun Sjödén Early Spring 2011” kommer att innehålla det mesta ur vårens katalog förenat med filmer och extramaterial. – Ipad är ett perfekt media för oss, säger Gudrun Sjödén själv i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
IpadTanken bakom magasinet/lookbooken”Gudrun Sjödén Early Spring 2011” är att erbjuda kunderna en ”inspirerande utflykt i Gudruns modevärld”.
– Våra kunder har hela tiden visat tidigt intresset för ny teknik. När vi lade ut hemsidan 1997 visade kunderna oss vägen direkt genom att kombinera webb och katalog, säger Gudrun Sjödén i ett pressmeddelande.
Magasinet kommer att vara gratis och gjort på engelska för den internationella marknaden. Det kommer att marknadsföras i företagets alla egna kanaler samt i delar av den internationella kampanjen.
Magasinet släpps i samarbete med produktionsbyrån Turbin AB:
Christian Ström
Ämnen i artikeln:
Ipad