Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Just do IT, Spoon!

Publicerad: 7 september 2012, 06:42

Bonnier Tidskrifters guldkalv – kundtidningsförlaget Spoon – har fått IT-företaget Caperio som kund. Uppdraget gäller kommunikation i flera kanaler, först ut är omgörningen av kund- och personaltidningen Soul, med start i november.


Ämnen i artikeln:

Spoon

En omgörning av webben är också på gång. Nät och papper ska knytas närmare varandra.
– Utmaningen ligger i att sprida kunskap och information oavsett media  och kanal. Vi vill skapa de bästa förutsättningarna för vårt budskap. Vi  valde Spoon för deras breda kompetens inom print och digitala media.  Spoon kommer fungera som en vital samarbetspartner och hjälpa oss att  förklara och stärka vår idé, säger Hans Edin, marknadsdirektör på Caperio.

Spoon är efter köpet av Tidningskompaniet en av jättarna i content-branschen och har nyligen flyttat till nyrenoverade lokaler i Tobaksmonopolet,  på Rosenlundsgatan, på Södermalm i Stockholm.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Spoon

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.