Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Media

Metro gör hästserie med influencers

Publicerad: 24 November 2016, 14:02

Youtube-profilerna Anna och Emma Elfstrand lanserar en programserie tillsammans med Metro.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketingMetrowebb-tv

Den nya webb-tv-serien lanseras i samband med Sweden International Horse Show som Metro är mediepartner till. Här möter vi de Guldtubennominerade systrarna Anna och Emma Elfstrand som även driver en populär hästblogg.

– Vi ser att SIHS är en av Sveriges bästa evenemang både för ryttare men även för publik och våra läsare. För oss känns det en naturligt att vara en del av denna fina folkfest, säger Eleanor Andersson, projektledare Metro, i en kommentar.

Webb-tv-serien produceras av Oh My!. Satsningen kommer även att synas i tidningen och annat redaktionellt innehåll på sajten.

Arbetsgrupp:
Eleanor Andersson, Projektledare
Pernilla Lundberg, Art Director
Anneli Wikström, Feature - och Nöjeschef

Fredrik Thambert


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.