Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Media

Metro Mode gör webb-tv med H&M

Publicerad: 21 April 2015, 07:00

Martin Hansson leder Stilguiden.

Foto: Pressbild.

Metro Mode lanserar det nya herrmodeprogrammet "Stilguiden". Partner i projektet är H&M.


Ämnen i artikeln:

MetroH&MMetro Mode

I dag släpps Stilguiden med fem avsnitt på Metro Mode. Målgruppen är män som är intresserade av kläder och stil. Programledare är herrmodeprofilen Martin Hanssnon, och med som partner i projektet är H&M.

– Inslagen innehåller tips på hur man skapar en komplett look med hjälp av klassiska accessoarer och hur man konkret går till väga för att knyta slipsknuten. Vi är glada att göra "Stilguiden" i samarbete med Metro Mode och Martin Hansson, då han är en stor inspiratör inom herrmodet i Sverige, säger Gabriella Mangell, marknadschef på H&M Sverige i ett pressmeddelande.

På Metro gläds de över satsningen.
– H&M är så klart en drömkund och våra målgrupper matchar varandra väldigt väl. Kul också att vi kan göra content som kan leva länge, säger Hannah Sjöström, publisher på Metro Mode.

Fredrik Thambert


Ämnen i artikeln:

MetroH&MMetro Mode

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.