Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Metros fräcka värvningskampanj – utanför Schibsted-huset

Publicerad: 26 september 2012, 06:27

Foto: Metro.

Schibsted-ägda SvD skär ned ordentligt. Då genomför Metro en kupp och kör en rekryteringskampanj – utanför Schibsted-huset. – Vi ska växa i stället för att lägga ned, säger Metros nye chefredaktör Linus Paulsson.


Ämnen i artikeln:

SvDSchibsted

Metro genomför i dag en rekryteringskampanj utanför  Schibsted-huset, med hjälp av Metroutdelare.

Metro söker journalister, i första hand en redigerare.

–  Metro växer. Och vi ska bli en jävligt bra och nödvändig nyhetstidning. I print och digitalt. Det finns ju många duktiga journalister hos Schibsted och det är ju många av dem som blir av med sina jobb, så därför passar det bra att stå här utanför och meddela att vi söker nytt folk.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

SvDSchibsted

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.