Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

MTG sponsrar medieguide

Publicerad: 1 Februari 2011, 13:58

Mediekonsultföretaget Smart Company släpper en ny guide för medieköpare med MTG som huvudsponsor. – Självklart har de haft synpunkter som vi lyssnat på men det är vi som har haft sista ordet, säger Thomas Juréhn, vd för Smart Company.


Ämnen i artikeln:

MTG

Smart Pocket 2011.

I torsdags var det releasefest för Smart Companys nya medieguide, Smart Pocket 2011.    Som huvuudsponsor för guiden står MTG.

Smart Pocket 2011 har en upplaga på 5000 exemplar och Thomas Juréhn är nöjd med hur försäljningen fungerat inledningsvis.

– Det har gått bra hittills. Bland annat så har huvudsponsorn MTG köpt ett större parti som man delar ut till sina kunder.

Guiden vänder sig framförallt till medieköpare och personer på företagens marknadsavdelningar. En slags motsvarighet till Resumes Byråvalsguiden.

– Den vänder sig till personer som har kontakt med mediebyråer och som behöver veta vad som gäller för olika medier. Hur många man når och hur man bygger upp en kampanj och så vidare, berättar Thomas Juréhn.

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

MTG

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.