Media
Ökar mest av Sveriges största annonsörer – mest intressanta rörelserna
Publicerad: 29 november 2021, 15:17
Genom Kantar Sifos siffror listar Resumé vilka varumärken som ökade och minskar medieinvesteringarna i oktober. Läs om de mest intressanta förflyttningarna under perioden.
Ica är alltjämt Sveriges största annonsör. Under oktober månad uppgick livsmedelsjättens medieinvesteringar till 76,4 miljoner kronor (76). Efter att ha minskat investeringsnivån successivt stabliserats under 2020 kring 75-80 miljoner kronor
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.