Media
Ökar mest av Sveriges största annonsörer – mest intressanta rörelserna
Publicerad: 29 november 2021, 15:17
Genom Kantar Sifos siffror listar Resumé vilka varumärken som ökade och minskar medieinvesteringarna i oktober. Läs om de mest intressanta förflyttningarna under perioden.
Ica är alltjämt Sveriges största annonsör. Under oktober månad uppgick livsmedelsjättens medieinvesteringar till 76,4 miljoner kronor (76). Efter att ha minskat investeringsnivån successivt stabliserats under 2020 kring 75-80 miljoner kronor
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.