Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Ordförande – igen

Publicerad: 31 Januari 2012, 08:02

Heineken Internationals Beatrice Lindvall blir ordförande för StockholmMediaAward för det det andra året i rad.

Foto: Presssbild.

Huvudjuryn för årets kampanj och årets annonsör inom StockholmMediaAward 2012 är klar. För andra året i rad håller Beatrice Lindvall från Heineken International i ordförandeklubban. Prisutdelningen sker vid StockholmMediaWeek 9-10 maj.


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerStockholmMediaAwardStockholmMediaWeekStaffan Slörner

Enligt Sveriges Mediebyråer är det mest prestigefulla priset Årets kampanj och här är det alltså juryn för StockholmMediaAward 2012 som  fäller avgörandet:
–Vi är mycket nöjda med årets huvudjury som  består av kompetenta annonsörer, expertkonsulter för reklam- och  mediebyråer samt analysföretag. Det blir spännande att se vad juryn  kommer fram till, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer i  en kommentar.

Inom kategorin Årets Annonsörer utses en vinnare som  visat ett framgångsrikt och kreativt kommunikationsarbete med  innovativa lösningar. Här ingår även att vinnaren ska ha bedrivit ett  skickligt mediearbete med sina rådgivare och på egen hand använt sig av:  smarta, modiga och gränsöverskridande medieval oavsett storleken på sin  mediebudget."

Juryn för StockholmsMediaAward består av följande personer:
Beatrice Lindvall från Heineken International (ordförande)

Linus Almqvist från Vattenfall

Maria Arnholm från Springtime

Jonas Hansson från Bright Media Agency

Malin Jennerholm Kraft Foods

Helen Landberg OMD

Henrik Levahn Masscreation Reklambyrå

Lina Lindén Maxus

Stefan Svanfeldt TNS Sifo

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.