Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Perfect Day blir majoritetsägare i livstilskoncept

Publicerad: 7 december 2016, 08:24

Mediehuset Perfect Day Media köper livsstilskonceptet Corinne and Friends, vilket bland annat inkluderar två salonger i centrala Stockholm. Visionen är att bygga ett livsstilsuniversum.


Ämnen i artikeln:

Amanda SchulmanHannah WidellPerfect Day Media

Corinne and Friends startade sin verksamhet och har sedan dess blivit en av Nordens mest välkända salonger. För att ta det ytterligare en nivå köper nu Perfect Day Media majoriteten i bolaget.

– I och med etableringen av vårt klädmärke Daisy Grace har vi insett att våra följare inte kan få nog av upplevelser inom mode- och skönhetssegmentet. Nu kan vi ge dem ytterligare en dimension av detta. Det finns stora planer på att utveckla affären", säger Amanda Schulman, kreativ chef Perfect Day Media i ett pressmeddelande.

Livsstilskedjan kommer att byta namn och Daisy Grace kommer att finnas till försäljning i både butiken belägen i Sturegallerian samt på Sveavägen.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.