lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Pr-konsulterna tipsar: Så får du journalisten att publicera din nyhet

Publicerad: 16 april 2021, 11:47

Från vänster: Tobias Rydergren på Lennox PR, Jonas Eklund på Able PR och Marianne Djudic på Taste PR.

Foto: Press

Ett aldrig sinande nyhetsflöde och en skepsis från journalist-sidan. Resumé har pratat med fyra pr-konsulter som ger sina bästa do's and dont's för pr-konsulter som vill nå igenom bruset.

Ämnen i artikeln:

PRJournalistNyheterDagens IndustriMarianne DjudicTobias Rydergren

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


I en tid med där informationsflödet blir större för varje dag. När redaktionerna bantats och den enskilde journalistens produktionstakt ökat har också kraven på pr-konsulten att vara kortfattad blivit att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev