Media
Pr-konsulterna tipsar: Så får du journalisten att publicera din nyhet
Publicerad: 16 april 2021, 11:47
Från vänster: Tobias Rydergren på Lennox PR, Jonas Eklund på Able PR och Marianne Djudic på Taste PR.
Foto: Press
Ett aldrig sinande nyhetsflöde och en skepsis från journalist-sidan. Resumé har pratat med fyra pr-konsulter som ger sina bästa do's and dont's för pr-konsulter som vill nå igenom bruset.
I en tid med där informationsflödet blir större för varje dag. När redaktionerna bantats och den enskilde journalistens produktionstakt ökat har också kraven på pr-konsulten att vara kortfattad blivit att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.