Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Prinsessan till StockholmMediaWeek

Publicerad: 8 mars 2012, 15:33

Prinsessan Märtha Louise.

Foto: Norska hovet.

Den norska prinsessan Märtha Louise och förre SAS-chefen Jan Carlzon är några av huvudtalarna vid StockholmMediaWeek.


Ämnen i artikeln:

SASStaffan Slörner

StockholmMediaWeek går av stapeln för den åttonde gången. Årets  program bygger på fyra huvudteman vars syfte är att hjälpa till att  reflektera och blicka in i framtiden.

En av de riktigt stora  dragplåstren är att prinsessan Märtha Louise av Norge ska tala om  tradition, integritet och självständighet.

SAS före detta vd och  koncernchef, Jan Carlzon, ska prata om hur  varumärkesbyggande och kommunikationsarbete sällan drivs av huvudmännen i  ett företag:
– Om inte kommunikationsarbete drivs aktivt från  koncernledningen, är det lätt att fokuset på detta grundläggande arbete  försvinner, säger han.

Henry Holtzman från MIT Medialab i Boston  har mer än 30 års erfarenhet av sitt arbete och pratar om hur den  senaste forskningen kan öka människors förmåga att tänka och  kommunicera:

– Det känns verkligen som att vi i år har hittat en  riktigt bra mix, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer i en  kommentar.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

SASStaffan Slörner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.