Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 6 februari 2014, 09:33
Riksmedia är det enda paketet som ökar sin räckvidd i Orvesto Konsument. Och det är en kräftig ökning.
Samtliga annonspaket tappar räckvidd i Orvesto Kunsument, utom ett. Riksmedia har lyckats öka sin räckvidd med nästan 29 procent jämfört med förra året.
I övrigt behåller Värmlandsmixen och 100% Malmö sina räckvidder, medan 100% Österlen står för det största enskilda tappet.
Paket Räckvidd 2013 2012 Skillnad % 08 Mälardalen 1181 1266 -6,7 Citypaketet Weekend 1675 1788 -6,3 Citypaketet Bostad 1236 1363 -9,3 Mediekompaniet Print 2873 3053 -5,9 Mediekompaniet Iblad 3550 3753 -5,4 Riksmedia Total 2495 1939 28,7 Svea (1 inf) 3976 4263 -6,7 Dalarnas Tidningar 119 126 -5,6 Värmlandsmixen 195 195 0,0 Hela Skåne 644 717 -10,2 Lokaltidningen 685 712 -3,8 100% Skåne 466 476 -2,1 100% Malmö 195 195 0,0 100% Helsingborg 145 152 -4,6 100% Ängelholm 57 58 -1,7 100% Österlen 36 44 -18,2 100% Blekinge 59 71 -16,9
Krister Berntsson