Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Så används reklambyråerna för att utveckla digital utomhus som kanal

Publicerad: 1 November 2019, 10:39

”Stockholm Underground” lanserades i förra veckan.

Med ”Stockholm Underground” vill Clear Channel och Åkestam Holst flytta gränserna för det digitala utomhusmediet. Kampanjen är en del i utomhusbolagets byråstrategi. ”Uppdragen blir som en trojansk häst”, säger David Klagsbrun.


Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamÅkestam HolstClear Channel

Utomhusmediet har haft en stark utveckling under en lång tid. Enligt Mediebyråbarometerns siffror, som bygger på reklamköp som förmedlats via Sveriges Mediebyråer, har mediet vuxit med nio procent hittills i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.