Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Schibsted och NT/Corren inleder samarbete

Publicerad: 14 November 2012, 10:52

Schibsteds gruppköpssajt Let's deal har inlett ett samarbete med mediekoncernen NTM. I samverkan med Norrköpings Tidningar och Mediahuset Corren inleder Let´s deal idag verksamhet i Linköping och Norrköping.


Ämnen i artikeln:

CorrenNorrköpings TidningarSchibsted

Schibsteds Let's deal startade 2010 och har i dag närmare 1 miljon  medlemmar. Det innebär att Let's deal är störst på lokal kollektiv  köpkraft. Genom Let's deal kan medlemmarna dagligen ta del av nya  erbjudanden, ofta med rabatter på mer än hälften av ordinarie pris.

– Att starta verksamhet i Linköping och Norrköping var självklart och ett  led i att etablera oss i Sveriges storstäder. Samarbetet med Corren och  Norrköpings tidningar känns perfekt. Mediahusen har den lokala kollen  och de starkaste lokala medierna, säger Alexander Hars, vd Let’s Deal i  en kommentar.

I mediehuset Corren och Norrköpings Tidningar ingår  bland annat förutom tidningar också ett antal webbplatser, tv-kanalerna  24NT och 24Corren, en webbyrå, mobiltjänster, kundtidningar och  radioverksamhet.

Mediehuset Corren och Norrköpings Tidningar ingår i  NTM-koncernen.

Linus Fremin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.