Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 5 februari 2014, 14:10
Fuel ska ge Stampen bränsle.
Som ett led i att engagera målgruppen i det allt mer växande medieutbudet startar Stampen Media Partner en ny expertgrupp: Fuel. – Det handlar om att hitta nya sätt för företag att oberoende av kanal få resultat, säger Emma af Robson.
Gruppen består av några av Sveriges ledande byårer och produktionsbolag. Fuel representerar olika expertområden inom Stampen, som också i fortsättningen ska drivas som egna bolag och varumärken.
– Vi har samlat en expertgrupp för att kunna mäta upp kundens behov. Vi vill kunna fokusera på relevant engagemang och hitta målgruppen i den innehållsexplotion som råder i dag, säger Emma af Robson, marknads- och försäljningschef på Stampen Media Partner.
Gruppen har redan påbörjat sitt arbete och Emma af Robson tycker att det är spännande att se vad den nya konstellationen kan åstadkomma.
– Rent specifikt kan det handla om alltifrån en app till ett event till en hemsida eller en fullspäckad kampanj. Fokus är att utgå väldigt kundspecifikt och jobba utifrån de resultat kunden vill nå, säger hon.
Förutom Emma af Robson består Fuel av Fredrik Oscarsson, grundare och strateg på Mobiento, Katharina Kuylenstierna, vd på Devote & Rodeo, Jonas Cavallin, strategisk direktör på Minnesota och Bo Thorp, chef för webb-tv på OTW Communication.