Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Media

Stampen skapar ny expertgrupp

Publicerad: 5 Februari 2014, 14:10

Fuel ska ge Stampen bränsle.

Som ett led i att engagera målgruppen i det allt mer växande medieutbudet startar Stampen Media Partner en ny expertgrupp: Fuel. – Det handlar om att hitta nya sätt för företag att oberoende av kanal få resultat, säger Emma af Robson.


Ämnen i artikeln:

Emma af RobsonStampen

Gruppen består av några av Sveriges ledande byårer och produktionsbolag. Fuel representerar olika expertområden inom Stampen, som också i fortsättningen ska drivas som egna bolag och varumärken.

– Vi har samlat en expertgrupp för att kunna mäta upp kundens behov. Vi vill kunna fokusera på relevant engagemang och hitta målgruppen i den innehållsexplotion som råder i dag, säger Emma af Robson, marknads- och försäljningschef på Stampen Media Partner.

Gruppen har redan påbörjat sitt arbete och Emma af Robson tycker att det är spännande att se vad den nya konstellationen kan åstadkomma.

– Rent specifikt kan det handla om alltifrån en app till ett event till en hemsida eller en fullspäckad kampanj. Fokus är att utgå väldigt kundspecifikt och jobba utifrån de resultat kunden vill nå, säger hon.

Förutom Emma af Robson består Fuel av Fredrik Oscarsson, grundare och strateg på Mobiento, Katharina Kuylenstierna, vd på Devote & Rodeo, Jonas Cavallin, strategisk direktör på Minnesota och Bo Thorp, chef för webb-tv på OTW Communication.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se


Ämnen i artikeln:

Emma af RobsonStampen

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.