Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Media

Stampen tar försäljningschef från DN

Publicerad: 30 Maj 2013, 09:11

Emma af Robson (tidigaer Ericstam)

Foto: Resumé.

Stampen Media Partner värvar försäljningschefen Emma af Robson (tidigare Ericstam) från Dagens Nyheter. – Jag har fått ett drömjobb, säger hon.


Ämnen i artikeln:

Emma af RobsonStampen

Emma af Robson ska ansvara för gemensamma säljsamarbeten inom hela Stampen Media Partner.  Emma kommer närmast från Dagens Nyheter där hon arbetade som  försäljningschef. Innan dess var hon på Metro.

– Emma ska se till att  vi ökar säljsamarbetena mellan våra bolag. Vi vill bli bättre på att  utnyttja hela vår samlade kraft som både producent och leverantör av  innehåll för att matcha kundernas behov av kommunikation. Emma har jobbat med kreativ försäljning hela sin karriär och har en bred  erfarenhet av innehållslösningar och kanalval, vilket passar oss  perfekt. Dessutom har Emma en unik förmåga att  tolka kundernas behov och översätta dessa i konkreta idéer. Det tycker  vi mycket om. Nu får hon tillgång till ett helt mediehus, vilket ska bli  spännande att följa, säger Martin Alsander, vd på Stampen Media  Partner.

– Stampen Media Partners unika  position med många fantastiska företag under samma tak är framtiden. Att  få vara med på den här resan och hitta nya smarta lösningar för  kunderna är något jag brinner för. Att kunna sy ihop helhetslösningar  med intressanta målgrupper och tillvarata all den kompetens som finns  inom bolagen är precis vad kunderna efterfrågar idag. Det här ska bli  mycket spännande och utmanande, säger Emma af Robson.

Magnus Helander


Ämnen i artikeln:

Emma af RobsonStampen

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev