Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Stefan Palmquist på Spotify Årets Mediesäljare

Publicerad: 20 maj 2011, 05:12

Mindshare anordnade i går eventet Purple People Award.
Stefan Palmqvist på Spotify utsågs tilll Årets Mediesäljare och Åsa Djurberg blev Årets Traffic/Planner.


Stefan Palmqvist på Spotify får Årets Mediesäljare med motiveringen:

"Som gammal mediebyråräv behöver Stefan Palmquist inte vara tankeläsare när det gäller en mediestrategs behov. Han kan liksom sin grej utan och innan. Men trots detta går ingenting hos Stefan på slentrian. Med små enkla medel är han proaktiv, inspirerande samt informativ på samma gång. Han har en djup förståelse för våra kunders utmaningar, ser helheten och försöker ständigt överträffa våra förväntningar. Om vi som Idoljuryn hade en bomb skulle den smällas av vid varje Stefan-kontakt."

Åsa Djurberg, Traffic på Mediekompaniet, blev Årets Traffic/Planner med motiveringen:

"Med stor entusiasm tar sig Åsa Djurberg an sitt jobb, hon uppriktigt brinner för sin uppgift. Hennes förmåga att kombinera noggrannhet med snabbhet är oöverträfflig. Då kvalitén på Åsas arbete alltid är den högsta kan vi i alla lägen lita på hennes förmåga att på ett proffsigt sätt planera och leverera på våra kunders kampanjer. Vem behöver en säljare när man har en Åsa?"

Läs mer

Christian Ström

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.