Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Svenska marknadschefer besvikna – digitalt säljer inte

Publicerad: 1 September 2016, 09:19

Resumé Insikt Marknad är här.

Foto: Colourbox

Årets buzz är datadriven marknadsföring. Men nu börjar fler ifrågasätta effekten av att lägga pengar på digitala medier. Svenska marknadschefer är besvikna över utebliven försäljning, skriver Resumé Insikt Marknad.


Ämnen i artikeln:

DigitaltResumé InsiktResuméMarknadschefBilly AnderssonResumé Insikt Marknad

Nya Resumé Insikt Marknad är här. Analysbrevets innehåll:

Veckans rubriker
Självkörande varumärke, prestigebyråval och långtradarlansering

Buzz
Digitalt säljer inte längre

Fem svar från
Åse Holmberg, ny marknadsdirektör på Tele2

Läsvärt
Pokémonmonster, artificiella influencers och fanzines

Perspektiv
Gustav Martner om vikten av att byta miljö

Tidsandan
Personliga varumärken i USA

Har du ingen prenumeration? Lugn, det fixar du här.

Glöm inte att anmäla er till Resumé Insikt Live den 20 september!

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.