Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Sydsvenskan tappar marknadschefen

Publicerad: 30 september 2008, 13:26

Sydsvenskans marknadschef Pernilla Thellmark har sagt upp sig för att starta eget.


Pernilla Thellmark. Foto: Resumé.

Pernilla Thellmark har varit marknadschef på Sydsvenskan i två och ett halvt år och har arbetat på tidningen i totalt 14 år. Nu startar hon företaget Nilla som ska erbjuda projektledning, marknadsföring och medarbetareutveckling.

– Jag bestämde mig för det här i juni och slutar på Sydsvenskan den 10 oktober, säger Pernilla Thellmark till Resume.se.

Marie Cleréus, ansvarig för sponsring och arrangemang, går in som tillförordnad marknadschef fram till jul.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.