Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Tjock.se livsstil för män

Publicerad: 5 Mars 2013, 12:48

Bildtext: Peder Bonnier, Daniel Frodin, Roger Åberg, Gustav Andersson och Bobby Green.

Foto: Tobias Björkgren

Bonnier Tidskrifter lanserar livsstilsvarumärket "Tjock", för män som vill läsa om annat än teknik och sport.


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Bonnier Tidskrifter lanserar Tjock.se, en ny sajt för svenska män. Det är gänget bakom Feber.se som gör den nya sajten för män, om allt från cyklar och verktyg till ölsorter.
– Efter sju år med Feber ser vi tydligt att det finns ett redaktionellt hål på nätet, män vill läsa om annat än teknik och sport, säger Roger Åberg, grundare av Tjock och Feber.

På sajten ges besökarne möjlighet att tycka till om artiklarna genom att ange en vikt; ju tjockare desto bättre.

Tjock lanseras den 5 mars och har redan fått nästan 1000 fans på Facebook.

Sju olika kategorier finns på Tjock:
Garderoben – här hittar ni väskor, klockor, kläder, skor och allt
annat man kan ha på sig.
Garaget – här finns bilar och motorcyklar men även verktyg, maskiner,
cyklar och båtar.
Hemmet – här tipsar vi om saker som gör köket grymmare, lägenheten
vackrare och kontoret smartare.
Kroppen – allt för att må bättre både fysiskt och psykiskt.
Passet – biljetten till restauranger, resmål, upplevelser, äventyr,
guider och hotell.
Sinnet – här inspirerar vi med musik, film, tv, konst, konserter och
formgivning.
Strupen – kategorin där vi frossar i öl, läsk, mat, godis, snacks och grillning.

Linda Myrin

Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.