Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

”Vi ska bli ett FC Barcelona inom digitalt sälj”

Publicerad: 4 juli 2012, 07:19

Anna Arvidsson.

Nyheter24-gruppen värvar Anna Arvidsson, tidigare Creative Sales Manager på Metro Sverige. Hon blir Creative Director på bolaget. – Vårt absoluta mål är att bygga ett FC Barcelona inom digitalt sälj med kreativitet som ger verklig effekt som största fokus, säger Erik Hamberg, försäljningschef Nyheter24-Gruppen i ett pressmeddelande.


Ämnen i artikeln:

Nyheter 24Nyheter24Metro

– Det känns fantastiskt kul att få in Anna i vårt gäng. Hon har en grym erfarenhet och är en person med massor av spännande kreativa idéer, säger Erik Hamberg, försäljningschef Nyheter24-Gruppen i ett pressmeddelande.

Nyheter24 rekryterar även Mattias Vural, som senast kommer ifrån TV-produktionssidan. Han ska också stärka Nyheter24-Gruppens creative sales inom format, paketering och visualisering.

– Efterfrågan från kunder och byråer ökar konstant när det kommer till koncept som skapar ROI och mötet med målgruppen. Därför känns det extra spännande att komma till ett bolag som är kända för sin entreprenörsanda och sitt oblyga förhållningssätt till marknaden, säger Anna Arvidsson.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Nyheter 24Nyheter24Metro

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.