Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Alex och Sigge ska få folk att "snacka"

Publicerad: 7 Oktober 2014, 13:19

Avslappnade intervjuer. Det är Läkerols recept för att få folk att "snacka" i en helt egen podd. Läkerol har också kopplat in Alex Schulman och Sigge Eklund för att leda podden.


Ämnen i artikeln:

Alex SchulmanMedievalSigge Eklund

Läkerols reklamslogan "Makes people talk" tas nu ett steg vidare genom att man drar igång Läkerol-podden.

Alex Schulman och Sigge Eklund leder intervjuerna ihop med komikern Niklas Andersson – gäster är alltifrån Mats Wilander och Özz Nûjen till Mona Sahlin, Henrik Larsson och Soran Ismail.

Inspelningarna har skett i samband med Swedish Open i Båstad, där Läkerol är sponsor sedan flera tillbaka.

– Podden levandegör verkligen varumärkets payoff makes people talk, säger Fredrik Sjöström, som är Communication and Sponsorship Manager på Cloetta, som äger just Läkerol.

Varumärket har tidigare samarbetat med podcasts som Värvet med Kristoffer Triumf, Fredagspodden med Hannah Widell och Amanda Schulman och Alex och Sigges Podcast.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.