Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Bris gör idolkampanj på mjölkpaket

Publicerad: 23 oktober 2014, 08:13

Årets idolkortskampanj för Bris

Årets idolkortskampanj för Bris kommer synas på Arlas mjölkpaket.


Ämnen i artikeln:

BrisArla

Bris idolkortskampanj får i år tillskott av Kevin Walker, Sanna Nielsen, Marcus Hellner och Clara Henry. Med kampanjen vill Bris visa för barn och unga att de allra flesta känt sig ensamma, mobbade eller rädda någon gång i livet. I kampanjen berättar de om jobbiga känslor de haft under uppväxten.

Nytt för i år är att kampanjen kommer synas på Arlas mjölkpaket under november, december och januari.

– Vi är mycket glada över samarbetet. Det här är en unik möjlighet för oss att nå ut med ett viktigt budskap till barn och unga i deras egna hemmiljöer, säger Kattis Ahlström, Bris generalsekreterare, i ett pressmeddelande.

Kampanjen vänder sig till sjätteklassare i Sverige och kommer även synas på Facebook, Instagram och Youtube.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

BrisArla

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.