Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

De ska hjälpa kunderna köpa digitalt

Publicerad: 14 September 2015, 12:24

Den nya byrån Burstit.

Marcus Lind och Fredrik Andersson från Klikki startar den nya byrån Burstit ihop. Deras fokus ligger på köpt


Ämnen i artikeln:

SEOSökordsmarknadsföringDigitala byråer

Burstit ska hjälpa sina kunder att synas på plattformar som Google, Youtube och Facebook samt genom traditionell displayannonsering.
– Målsättningen för våra kunder är oftast att de ska få fler besökare till sin webbplats och att besöken ska leda till någon form av konvertering eller köp. Med de olika verktyg och kanaler som vi jobbar med kan vi skräddarsy strategier och justera bud i realtid utifrån kundens individuella situation och önskemål, säger Marcus Lind, grundare av Burstit i ett pressmeddelande.

Den nya byrån ingår i Shift Agency Network som också rymmer SEO-byrån Firstly och den digitala byrån In The Cold.
– Vi inom Shift Agency Network har ett sant partnerskap där vi sitter tillsammans på våra kontor i Stockholm och Piteå och jobbar gemensamt med flertalet kunder, för att optimera deras digitala marknadsföring, i både köpta, egna och förtjänade kanaler, kommenterar Bernt Johansson, vd på Firstly.

Marcus Lind och Fredrik Andersson jobbade tidigare som seniorkonsulter på SEO-byrån Klikki.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.