Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Discovery och Samsung gör gemensam kampanj

Publicerad: 13 april 2017, 09:51

Discovery Communications inleder ett samarbete med Samsung och äventyrsprofilen Bear Grylls, där korta adrenalinstinna videor och reklamfilmer med telekomjättens wearable Samsung Gear S3 i centrum kommer att synas över hela världen.


Ämnen i artikeln:

SamsungDiscovery Communications

Samarbetet mellan Discovery och Samsung riktar sig brett och och kommer att synas på den amerikanska och europeiska markanden såväl som i Mellanöstern och Afrika. Samarbetet inkluderar både reklamfilmer och korta klipp kring hur Samsung Gear S3:s olika funktioner kan användas för överlevnad under tuffa förhållanden.

Bear Grylls figurerar bland annat i Discovery Channels programserie "Man vs Wild" och kommenterar samarbetet med att han själv har använt Gear S3 under sina äventyrseskapader.

Innehållet har producerats genom Discoverys senaste teknik för 360-videor.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.