Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Filmstjärnan gör upp med åldern i sin debut för L'Oréal

Publicerad: 10 Februari 2015, 12:27

Helen Mirren i L'Oréals reklamfilm

I Helen Mirrens första film för L'Oréal ändrar hon kosmetikjättens klassiska tagline.


Ämnen i artikeln:

McCann

Bakom reklamfilmen ligger McCann och i filmen ser vi den brittiska skådespelaren Helen Mirren bli lite irriterad när hon blir erbjuden sittplats vid en busstation.

Senare i filmen går hon runt i skinnjacka och berättar om L'Oréal's Age Perfect creams föryngrande effekt.

Enligt brittiska Campaign får L'Oréal's ikoniska tagline "because I'm worth it" en ny twist med Helen Mirren som säger "So are we worth it? More than ever".

Filmen publicerades på Youtube i fredags och premiärvisades på ITV samma dag.

L'Oréal's tidigare talesperson för produkten var Jane Fonda.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

McCann

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.