Medieval
Foodora satsar på att bli en annonskanal – C More först ut
Publicerad: 17 december 2021, 13:50
Mika Messa, marknadsdirektör Foodora
C More har valt att använda Foodora som medieval för att lansera bolagets nya Beck-film.
Ämnen i artikeln:
FoodoraPartnerskapet med C More ligger i linje med marknadsdirektören Mika Messas vision, att göra plattformen till ett ”mediehus”.
– Det finns egentligen inga gränser, så länge vi anser att annonserna bidrar till den totala upplevelsen av vår tjänst.
– Vi är ett bolag som ständigt försöker innovera. Att vi nu blir ett mediehus är en spännande utveckling! Nu vill vi med hjälp av vår nya annonslösning ge våra kunder och många av våra samarbetspartners ett nytt alternativ att nå ut.
Mika Messa säger att Foodora utvecklar plattformen löpande utifrån kundernas efterfrågan. Enligt marknadsdirektören är fler kunder på ingång.
– I detta fall ser vi att våra kunder gillar starka erbjudanden från annonsörer som passar våra användare
– Visionen är att kunna erbjuda våra kunder ett mervärde att specifikt använda Foodora genom att illgängliggöra erbjudandena från andra varumärken.