Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Är tv-apparatens tid förbi? Inte om man får tro branschen.

Foto: Getty Images.

Försäljningen sjunker men vi tittar mer – så möter branschen sviktande intresset för tv:n

Tv:n är inte död. Däremot tycks det vara dags att säga adjö till den där stora svarta rektangeln i vardagsrummet.

Publicerad: 13 april 2022, 07:33

Fredrik Granlund

Pandemin har förändrat våra vanor drastiskt, men inte alltid i den riktning marknaden har förväntat sig. Det pratades tidigt om succéer för streamingtjänsterna, och de slog mycket riktigt in. Bara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TV

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.