Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Här är byråns första film för Rättviseförmedlingen

Publicerad: 10 december 2014, 11:17

Rättviseförmedlingens film

Genom "Rättesnöret" uppmanar Rättviseförmedlingen Sveriges chefer att ge bort den vanliga gamla chokladasken i företagsklapp – men se till att den bidrar till ett jämställt samhälle. Nu kommer den Graviz första film för organisationen.


Ämnen i artikeln:

RättviseförmedlingenGraviz

Genom att slå in paketet i Rättesnöret - presentsnöret som bidrar till ökad mångfald - spelar det ingen roll vilket paket du ger. Eftersom näringslivet behöver bli bättre på jämställdhet, väljer Rättviseförmedlingen att rikta kampanjen mot Sveriges chefer genom en kampanjfilm.

Filmen är framtagen av Graviz och YouMe Agency i samarbete med Stand Art.

Pengarna från Rättesnöret hjälper Rättviseförmedlingen att växa. På det sättet bidrar du aktivt till att rätta till skevheter när det gäller representation och mångfald i alla sammanhang. Rättesnöret kostar 50 kronor metern och allt överskott går till Rättviseförmedlingens verksamhet.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.