Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 22 Februari 2021, 13:24
Med hologram och stortavlor ska vill Cupra visa e-hybirdbilens kombination av elektrifiering och prestanda samt fånga en känsla av framtid.
.
Hologrammen som lanserar Cupra Formentor e-HYBRID finns att se på Drottninggatan, Birger Jarslgatan och vid Medborgarplatsen i JcDecauxs nätverk. Utöver hologrammen syns den senaste Cupra-modellen även på JCDecaux Supersize-tavlor vid de största trafiklederna.
– Cupra är ett nytt varumärke på den svenska bilmarknaden. Det blir därför naturligt att försöka hitta nya medialösningar och jobba med kreativa format i vår mediastrategi. Vid lanseringen av vår nya modell CUPRA Formentor e- hybrid ville vi hitta en lösning som verkligen sticker ut, säger Helena Sjöberg Tufvesson, marketing manager på Cupra.
Ryggraden i kampanjen utgörs av de klassiska Eurosize-tavlorna centralt placerade i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Norrköping och Jönköping.