Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Höstens kanalstrategi: Kick-off

Publicerad: 6 September 2016, 13:31

Kick-off är marknadsförarens nya svarta.

Foto: Colourbox.

I tid av sociala medier och vikande effekt på medieinvesteringar har engagerade medarbetare som är varumärkesambassadörer blivit allt viktigare. Därför växer höstens kick-off som kanal för varumärkesarbetet. Nya Resumé Insikt Marknad är ute.


Ämnen i artikeln:

Resumé Insikt Marknad

Nya Resumé Insikt Marknad är ute.

Mer från innehållet:

• Ska marknadsbudgeten användas till internkommunikation?
• Hövdings marknadsdirektör gillar Stutterheim. Gissa varför.
• I London är julskyltningen igång sedan en månad tillbaka. Det är för tidigt, enligt en rapport.
• Vi drivs av våra förväntningar. Men förväntningar på vadå?

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Resumé Insikt Marknad

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.