Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 6 september 2016, 13:31
Kick-off är marknadsförarens nya svarta.
Foto: Colourbox.
I tid av sociala medier och vikande effekt på medieinvesteringar har engagerade medarbetare som är varumärkesambassadörer blivit allt viktigare. Därför växer höstens kick-off som kanal för varumärkesarbetet. Nya Resumé Insikt Marknad är ute.
Ämnen i artikeln:
Resumé Insikt MarknadNya Resumé Insikt Marknad är ute.
Mer från innehållet:
• Ska marknadsbudgeten användas till internkommunikation?
• Hövdings marknadsdirektör gillar Stutterheim. Gissa varför.
• I London är julskyltningen igång sedan en månad tillbaka. Det är för tidigt, enligt en rapport.
• Vi drivs av våra förväntningar. Men förväntningar på vadå?
Ämnen i artikeln:
Resumé Insikt Marknad