Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Kampanj uppmanar alla att göra en ”Mello”-pose

Publicerad: 16 Februari 2015, 11:22

Bästa Mello-posen vinner i Klirr Stockholms kampanj för Mondelez

För att uppmärksamma sitt sponsorskap av Melodifestivalen arrangerar Mondelez en tävling där den bästa scenposen vinner. Klirr Stockholm ligger bakom kampanjen.


Ämnen i artikeln:

Klirr Stockholm

Mondelezmm med varumärken som Marabou, Philadelphia, Gevalia och O'boy, är sponsor till Melodifestivalen för tredje året i rad. Nu startar man en tävling för att bli en tydligare del av hela showen.

För att vinna ska deltagarna dela med sig av din bästa scen-pose inspirerad av Melodifestivalen. Priset för fem nya vinnare varje vecka, i fem veckor, är ett vip-paket för fyra personer till den stora finalen på Friends Arena.  

Redan veckor innan festivalens första deltävling sändes hade hundratals scen-poser lagts upp på kampanjssajten och under hashtaggen #scenpose.

Arbetsgrupp Klirr Stockholm
Paulo Vidal, AD
Catti Vänje, copy
Sus Öhrström, produktionsledare
Per Ottosson, projektledare
Marita Öhman, produktionsledare webb
Maria Hallström, original
Daniel Riemslag, backendutvecklare
Lars Thomsen, interaktionsdesigner
Agnes Günther, frontendutvecklare

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Klirr Stockholm

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.