Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag05.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Kampanjen som hamnade på fel plats

Publicerad: 22 Oktober 2013, 11:52

Solna Stads kampanj.

Solna Stad har köpt reklamutrymme på utomhusbolaget JC Decaux:s stortavlor i Solna. Men delar av kampanjen sitter nu i stället uppe i Sollentuna. – I Sollentuna är de brydda, men vi är lite roade, säger Teo Zetterman, pressansvarig på Solna Stad, till Resumé.


Ämnen i artikeln:

Solna Stad

Solna Stad kör utomhuskampanjen ”Hoppa på utbildningståget” för sin vuxenutbildning.

Kommunen har ett avtal med JCDecaux om att de ska skylta med samhällsinformation på utomhusbolagets stortavlor i Solna. Men JCDecaux har av misstag satt upp vissa enheter i Sollentuna.

– Jag har aldrig varit med om något liknande. Vi är inte arga på JCDecaux, det är sånt som kan hända, men en kommunikatör i Sollentuna rinde och där är de lite brydda på kommunen, säger Teo Zetterman till Resumé.

Resumé har sökt Carina Herly på JC Decaux.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Solna Stad

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.