Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Karlstad Airports utomhussatsning

Publicerad: 4 Augusti 2014, 09:05

Kampanjbild

Genom ett avtal med Lufthansa och MBI gör kommunalt ägda Karlstad Airport en storsatsning. Lanseringskampanjen på utomhustavlor i staden görs av Ord&Bild.


Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Storsatsningen gör att personer flera gånger i veckan kan ta sig till och från Frankfurt. På så sätt kan man nå hela världen från Karlstad.

Från och med den 19 augusti kommer flygtrafiken att fördubblas och två gånger om dagen kan resenärer från Karlstad checka in till 235 destinationer världen över - och resa på en biljett och med incheckat bagage från Karlstad.

Arbetsgrupp:

Karlstad Airport: Calle Hallgren

Ord&Bild reklambyrå:
Projektledare: Peter Jansson Ling
Art Director: Michael Aitman  
Copywriter: Pernilla Ellström
Formgivare/Orignal: Helena Hallgren  
Produktionsledare: Mia Höglund
Bildbehandling: Mikael Jansson

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.