Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 4 augusti 2014, 09:05
Kampanjbild
Genom ett avtal med Lufthansa och MBI gör kommunalt ägda Karlstad Airport en storsatsning. Lanseringskampanjen på utomhustavlor i staden görs av Ord&Bild.
Ämnen i artikeln:
Ord&BildStorsatsningen gör att personer flera gånger i veckan kan ta sig till och från Frankfurt. På så sätt kan man nå hela världen från Karlstad.
Från och med den 19 augusti kommer flygtrafiken att fördubblas och två gånger om dagen kan resenärer från Karlstad checka in till 235 destinationer världen över - och resa på en biljett och med incheckat bagage från Karlstad.
Arbetsgrupp:
Karlstad Airport: Calle Hallgren
Ord&Bild reklambyrå:
Projektledare: Peter Jansson Ling
Art Director: Michael Aitman
Copywriter: Pernilla Ellström
Formgivare/Orignal: Helena Hallgren
Produktionsledare: Mia Höglund
Bildbehandling: Mikael Jansson
Ämnen i artikeln:
Ord&Bild